Etiketler

20 Aralık 2016 Salı

en ucuz ürün hangi sitede : cimri.com

merhaba

bugün oldukça kullanışlı bir alışveriş sitesinden bahsedicem. başlıkta da görüldüğü üzere konumuz cimri.com. kullanışlı dedim çünkü hem oldukça basit bir arayüzü var hem de sizi direkt hedefe yönlendirerek işlemi bitirmenizi sağlıyor.

biraz daha açacak olursam;

öncelikle siteye girdiğinizde sizi karşılayan ekrandan aradığınız herhangi bir ürünü kutucuğa yazıyorsunuz. daha sonra anında  internette satılan o ürünün tüm fiyatlarını karşınıza getiriyor. siz de aralarından hem ucuz hem de güvendiğiniz siteyi seçip hemen alışverişe başlıyorsunuz :)

NASIL KULLANIRIM ?





- yukarıda sizin için işaretlediğim kırmızı yere aradığınız ürünü yazıyorsunuz.


- ben örnek olarak "apple iphone 7" yazıp arattım ve üstteki kırmızı işaretli yerde de en ucuz fiyatlı iphone 7 satan internet sitelerini gördüm. ardından istediğiniz siteye tıklayarak direk ürün satış sayfasına yönlendiriliyorsunuz ve kolayca alışverişinizi tamamlıyorsunuz. bu kadar basit :)

aslında cimri.com'u güzel yapan şey kesinlikle vakit kaybını önlemesidir. tüm bu fiyatları ve siteleri tek bir tıkla karşımızda görmek alışverişimizi oldukça kolaylaştıracak. hem de daha ucuz olan siteleri gözden kaçırmamızı engelleyecek...

ayrıca da şu an cimri.com' da bir çekiliş var. iphone 7 plus jet black kazanmak için de siteyi ziyaret edebilirsiniz. 

iyi alışverişler....
By bana göre modaysa

3 yorum:

  1. Güvenilir olması beni biraz daha etkiliyor sanırım Nasıldır ne değildir gibi gibi ama bakmakta yarar var sanırım siteye teşekkürler paylaşım için....

    YanıtlaSil