Etiketler

19 Aralık 2016 Pazartesi

gratis 2016 aralık: SEÇTİKLERİM

merhabalar

yılın bitmesiyle birlikte çok sayıda mağaza inanılmaz indirimler ve avantajlı fiyatlar sunmaya başladı. malum aralık da bu nedenle alışverişin dibine vurma ayı oluyor bizim için :)

bugün Gratis kataloğunu inceledim ve her zamanki ürünleri değil de göze çarpanları belirledim. lafı çok uzatmadan SEÇTİKLERİMe bir bakalım o zaman :)


ilk seçimim aralık dergisinin ilk sayfalarından oldu. esra özübek'in seçtikleri. ister yılbaşı hediyesi olarak sevdiklerinize ister kendinize alabileceğiniz hem uygun fiyatlı hem de en sevdiğimiz markalardan oluşan bu hediye paketleri oldukça kullanışlı.


the balm zaten orjinal kapaklı kutularıyla hepimizi etkisi altına almıştı. şimdi bir de indirime girince tadından yenmez oldu... ihtiyacınıza göre göz atabilirsiniz...


yukarıdaki görsel kalitesi için çok üzgünüm ama bunu seçmeden duramadım:) dirty works de tıpkı the balm gibi eğlenceli tasarımıyla dikkatleri çekiyor. hem de böyle bir hediye seti bence hiç kaçırılmamalı :)



ellerimiz ve dudaklarımız kış gelince en çok hasar gören yıpranan yerlerimiz. istediğiniz marka bir lip balm ile dudaklarınızı nemlendirirken işinin uzmanı el kremlerini de sepetinize atmayı unutmayın :)




bu kömür tanecikli diş fırçasına daha önce hiç rastlamıştım ama gördüğümde oldukça ilgimi çekti. kömür tanecikli beyazlatıcıları instagram reklamlarında oldukça sık görüyoruz ama açıkçası etkisi hakkında hep soru işaretlerim vardı. belki bu diş fırçası bize bir fikir verebilir...


bu sayfada özellikle dikkatimi çeken şey patch sticker oldu. şimdilerde oldukça moda ! ister çantaya ister monta yapıştırabileceğiniz bu yapıştırmalar sayesinde kasvetli havayı biraz olsun dağıtabilirsiniz...


en sevdiğimi en sona bıraktım :) sıcak su torbaları kışın benim için vazgeçilmezlerden biri:) mrs. always right yazan torba benim gibi her zaman haklı olanlara gelsin :)

iyi alışverişler...



By bana göre modaysa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder