Etiketler

15 Aralık 2016 Perşembe

MODADA NAKIŞ RÜZGARLARI

merhabalar

tarih tekerrürden ibaretse moda bunu es geçebilir mi ? elbette hayır ve tabi ki moda da tekerrürden ibaret !!!

sandıklardan podyumlara oradan da dolaplarımıza kadar gelen "nakış" nostalji sevenleri zaten büyülüyordu. ancak bu trend oturdukça, aklımıza gelebilecek her yerde kullanılmaya başladıkça en modern tarzın bile dikkatini çekmeyi başardı....

ayakkabıdan kolyeye, kazaktan kabana kadar oldukça farklı yerlerde sıklıkla karşılaştığımız nakış hakkında ben daha fazla konuşmadan size fikir verebilecek görsellere geçeyim de alışveriş yaparken nakışlı modelleri de göz önünde bulundurun :)





















eğer böyle bir yeteneğiniz varsa eski kıyafetlerinize uygulayarak onları değerlendirebilirsiniz. ben de nakış işleme vs. el işleri yapmayı çok severim. en kısa zamanda bunlardan yapmak istedim :)

iyi alışverişler...

not: görsellerden pinterestten alınmıştır.
By bana göre modaysa

4 yorum:

  1. Üçüncüyü ve siyahlıyı pek beğendim :)))
    Yeteneğim var da vaktim yok :D o da olacak inşallah ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel blogmuş burası :) Blogunuzu kapatmayın diye destek olmaya geldim :)

    YanıtlaSil