Etiketler

14 Aralık 2016 Çarşamba

şikayetim var: makaleyazkazan.com

merhabalar

bugün epey bir zamandır beni oldukça üzen bir konu hakkında daha doğrusu bir site hakkında bir yazı yazmak istiyorum. belki bir şekilde buradan sesimi ulaştırabilirim yetkililere!!!

öncelikle uzuuun zamandır internette makalelerimi yazıp satıyorum. daha önce sitelerle değil kişilerle çalışıyordum. yani bu makale işini bilen bilir. size konu başlıklarını gönderiyorlar ve belli bir ücret karşılığında siz de onlara yazılarınızı satıyorsunuz.



bu kez bir site fark ettim. adı malum "makaleyazkazan.com". öncelikle yazımı gönderdim. beğendiler ve davetiye yoluyla siteye "yazar" olarak giriş yaptım. daha sonra yazılarımı göndermeye başladım. sitede en az günlük 3 makale yazmanız isteniyor. bir hafta kadar günde en az 3 makale yazarak kendilerine gönderdim.


buraya kadar her şey güzel ama bundan sonra olaylar başlıyor!!!





bir gün yine siteye giriş yapmak istedim. ancak giremedim. e-posta yanlış şifre yanlış vs. uyarı çıktı. daha sonra "şifremi unuttum"a tıkladığımda doğrulama kodu gelmedi mailime. defalarca bunu denedikten sonra kendilerine mail yoluyla ulaşmaya çalıştım ancak hiç bir şekilde bir cevap alamadım. içeride yazdığım onlarca makalenin ücreti kalmış oldu. dahası attığım defalarca maile hiç bir cevap gelmedi.

uzatmak istemiyorum çok aslında ama sadece mail değil birkaç yöntemle daha ulaşmaya çalıştım kendilerine ama malesef hiç bir yanıt alamadım...daha sonra şikayetvar.com' da siteyle ilgili pek çok şikayet de gördüm. parasını alamayanlar, benim gibi habersizce sistemden çıkarılanlar vs.

kısacası demem o ki; eğer makale yazarak para kazanmaya çalışıyorsanız bu siteden uzak durun. dahası hiç bulaşmayın. daha güvenilir bir yerler arayıp bulun mutlaka. eğer bulursanız bana da haber verin hatta:.(


By bana göre modaysa

4 yorum:

  1. aa ne kötü olmuş izleyiler butonun yok farkındamısın

    YanıtlaSil
  2. aaa farkında değilim hemen ekliyim teşkkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar üzücü bir durum. Dolandırıcılıkta sınır tanımıyorlar. Geçmiş olsun. Eğer makale yazsaydım mutlaka bir bilgi verirdim. Ama bazı arkadaşlar yayın paylaşıp bilgi veriyorlar bu konuda. Rastlarsam hemen size dönüş yaparım. Üzüldüm ve vu siteyi çok kınadım açıkçası :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yorumunuz için. insanlar sadece bu dünyada yaşayıp öleceklerini düşünüyorlar. keşke biraz da ilahi adaletin varlığını düşünüp hareket etsek :(

      Sil