Etiketler

11 Eylül 2017 Pazartesi

DÜNYADAN İNSAN MANZARALARI

merhabalar

son zamanlarda sıklıkla dünyanın içinde bulunduğu "TUHAF" durumu düşünürken buluyorum kendimi. bu durumu tuhaf olarak adlandırdım şayet başka bir kelime bulamadım. doğusundan batısına tek bir normal ülke var mı şu anda gerçekten? ortadoğunun hali malum, demokrasi satan batı ülkelerinin durumundan hiç bahsetmiyorum bile, bu da yetmezmiş gibi Amerika'daki IRMA KASIRGASI. doğal afetler depremler, diğer bir tarafta nükleer denemeleri yapan çılgın Kuzey Kore... biliyorum konumla hiç ilgili değil ama beni insan portrelerine bakmaya iten en büyük istek bu durum oldu.


















bence bizim en büyük sorunumuz insanları sevmememiz. aslında arada sırada açıp dünyadan insan manzaralarına baksak belki de kardeş olduğumuzu tekrar hatırlayabiliriz.

iyi günler...

NOT: fotoğraflar pinterestten alınmıştır.
By bana göre modaysa

3 yorum:

  1. Çok güzel fotoğraflar... İnsan olduğumuzu unutmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Tabii, sadece kendi çevremizde tutuklu kaldık sanki. Dünyada nasıl hayatlar var, nasıl yaşar insanlar, gerçekten bunları öğrenmek, bakış açılarımızı değiştirebilir. Vatandaşlar olarak sanki birbiriyle anlaşamayan ve hep muhalefette olan bir hâldeyiz. Geleneklerimiz bile tehlikede, bir garip durumdayız. Dilerim düzelmesi gereken ne varsa olumlu yöne doğru gider de huzurla nefes alırız. Fotolar çok ilginçti. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil