Etiketler

31 Aralık 2016 Cumartesi

MUM MODASI

merhabalar

ev dekorasyonunda mum kullanımı son yıllarda oldukça popüler olmaya başladı. hem romantik hem de ruhu dinlendiren bir etkisi var mumların. neredeyse sonsuz denilecek kadar fazla koku seçenekleriyle de mumlar evimizin havasını değiştirmek için iyi bir fikir...

peki mum modası diye bir şey gerçekten var mı ? son dönemlerde en popüler mum şekilleri nelerdir ? evde olan malzemelerle de biraz düşünerek mumumuzu kendimize özel kılabilir miyiz ? gelin isterseniz bir göz atalım...




özellikle banyoda çok şık duracak olan bu mumu bir kaç çakıl taşıyla siz de yapabilirsiniz.





erittiğiniz mumun içine bir kaç dal lavanta koyarak boş kavanozları değerlendirebilirsiniz.













yine boş kavanozun etrafını dekoratif kağıtla sararak yapılmış bir mum...










kavanozun etrafına sardığınız kağıda istediğiniz şekillerde pencere açarak daha hoş bir görüntü elde edebilirsiniz...

















her yerde kolayca bulabileceğiniz kozalaklarla yapılmış oldukça kolay bir mumluk değil mi:)




yine evdeki malzemelerle mumluğun etrafını çubuk tarçın ya da lavanta dallarıyla süsleyerek yapılmış bir mum. bu mumlar ayrıca çok da güzel bir hediye seçeneği olabilir...


kolay gelsin :)


By bana göre modaysa

6 yorum:

  1. Ne güzel fikirler. Mumu çok severim, bana romantik duygular yaşatır. Renkli mum beni biraz katkı maddelerinden dolayı tıkıyor. Nefes alamıyorum. O nedenle beyaz ama büyük mumları çok seviyorum. Diğerleri benim için seyirlik olarak çok güzeller. Emeğine sağlık. Yeni yılın mutlu, huzurlu geçsin yavrum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim size de huzurlu sağlıklı mutlu yıllar dilerim:)

      Sil
  2. Merhaba g+ dan takipteydim gfc'dende takibe aldım bende bekliyorum😊

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar mumlara taktım kafayı. Evde oturuken akşam yakıyorum mumu, kapatıyorum ışıkları harika bir huzur oluyo. Kavanoz mumlara bayıldım özellikle:) Bende bloguma beklerim takibe aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooh ne güzel😊 geşekkürler yorumunuz için ben de takipteyim:)

      Sil