Etiketler

27 Eylül 2017 Çarşamba

ÜCRETSİZ DENEME ÜRÜNÜ VEREN İNTERNET SİTELERİ:DENEBUNU.COM EYLÜL KUTUSUNU AÇALIM !!!

herkese merhabalar

bugün daha önce de ŞURADA bahsettiğim "ücretsiz deneme ürünü veren internet siteleri" adlı yazımda adı geçen denebunu.com sitesinden denemem için gönderilen eylül kutusunu inceleyeceğiz. bu konuya ne kadar ilgi gösterdiğinizi yazdığım yazının aldığı görüntülenmelerden anlıyorum :) bu beni oldukça mutlu etti... öncelikle ilgilendiğiniz için teşekkürler. yazıyı tekrar okumak ve diğer ücretsiz deneme ürünü gönderen siteleri öğrenmek için buraya tıklamanız yeterli...


eylül kutusu yayına girdiğinde bana bir mail geldi ve siteye girip bana uygun olup olmadığını kontrol etmem istendi. siteye girdiğimde eylül kutusunun bana gönderileceğini öğrendim ve böylece süreç de başlamış oldu... aynı zamanda sosyal medyalardan da paylaşımlar yapılmıştı. burada önemli olan detay şu ki; her kutu herkese uyum sağlamıyor. siteye ücretsiz üye oldukta sonra bir profil oluşturuyorsunuz ve oradaki cevaplarınıza göre ürünler en uygun kişilere gönderiliyor. tabi size uygun kutu olduğunda da acele etmeniz gerekiyor çünkü talep yoğunluğundan dolayı hemen tükenebiliyor.

mailden yaklaşık 10 gün sonra kargo elime ulaştı. yukarıdaki kutu moda cruz ve denebunu.com işbirliği ile tasarlanmış bize özel kutu:)

şimdi içinden çıkanlara tek tek bakalım...


loreal elseve 3 mucizevi kil şampuan
4 adet tek kullanımlık paket.


hellman's mayonez
1 adet tek kullanımlık paket.


colour catcher renk koruyucu mendil. 
tek kullanımlık 2 adet.


tchibo kahve

4 adet tek kullanımlık. 


moda cruz indirim kuponu.


kutunun içinden çıkanlar bunlardı. deneme boy ürünlerin olduğu şirin bir paket. #denebunu sayesinde daha önce denemediğim pek çok ürünü tanıma fırsatı buldum ve bu tatlı paket için teşekkür ederim. 

kutu içeriklerini merak edenler için umarım aydınlatıcı bir yazı olmuştur. ayrıca bu kutunun asıl amacını da belirtmeden geçmemeliyim. ürünleri denedikten sonra sitede objektif ve doğru yorumlarınızı yazmanız gerekmekte. böylece kullanıcı ve marka işbirliği tamamlanmış oluyor.

okuduğunuz için teşekkürler. merak ettiklerinizi yorumlara yazabilirsiniz. cevaplamaktan mutluluk duyarım... 
güzel günler...

By bana göre modaysa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder