Etiketler

9 Ocak 2017 Pazartesi

DIY: ÖRGÜ ÇANTA YAPIMI

merhabalar

geçtiğimiz günlerde blogda örgü clutch çanta modasını BURADA yazmıştım
ve yakın zamanda ben de böyle bir çalışma yapıcam demiştim. YAPTIM:)

hemen çantamın yapım aşamalarına geçiyorum o zaman...





 yukarıdaki çantayı elde etmek için gerekli olan malzemeler:

- pamuklu tüylenme yapmayan 2 adet örgü ipi

- 5 numara tığ ve 6 numara şiş

- 30-35 cm uzunluğunda zincir

- 60 cm uzunluğunda şerit süsleme kordonu

- püskül için kalın bir ip ve ahşap boncuk


malzemelerimiz tamamsa yapmaya başlayabiliriz.:)

1- öncelikle yaklaşık 30 cm. ye 50 cm. olacak şekilde tığ ile 2li trabzan şeklinde yaptığımız örgümüzü uzun kenarından ikiye katlıyoruz ve yanlardan dikiyoruz. büyüklüğünü kendinize göre ayarlayabilirsiniz.



2- daha sonra zaten çantamızın ana kısmı oluşmuş olacak. şerit kordonu çantaya tutturuyoruz. siz isterseniz bu aşamayı atlayabilirsiniz. çok da gerekli değil:)


3- çantanın kapak kısmı için şişimize çantanın ağız kısmından biraz daha kısa olacak kadar genişlikte ilmek atıyoruz. ilmekler örüldükten sonra genişleyeceği için bunu göz önünde bulundurmamız lazım.


4- son olarak çantanın arkasından önüne gelicek şekilde kapak ölçüsünü deneyerek örmeye devam ediyoruz. örgünün yeterli olduğunu düşündüğümüzde -ki yaklaşık 8-10 cm.dir. örgümüzü bitiriyoruz ve çantaya dikiyoruz.


5- çantayı bitirdikten sonra kapak kısmına ben 3 adet çıtçıt diktim. zincirini kenarlardan taktım ve şerit kordonu da kapak kısmına yerleştirip diktim. bu şekilde çantam bitti. süslemek için ortasına püskül yaptım ve onu da oraya diktikten sonra çantam tamamen bitmiş oldu. umarım beğenirsiniz:)

kolay gelsin:)

#dıy #örgüçanta #clutch
By bana göre modaysa

4 yorum:

  1. Merhabaa, blogunuz cok keyifli, ben de yeni açtığım bloguma beklerim, sizi takipteyim :))

    https://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) ben de takipteyim...

      Sil
  2. Yaa ne güzel olmuş canımcım.E ama bu konuda eli yatkın olmayan yapamaz:))💕💕
    Herkes-ben de dahil-beceremez❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında düz örgü ama evet haklısın tabi biraz bilmek lazım👍 ama yapılmıycak bişey değil😊 beğenmene sevindim💞

      Sil