Etiketler

13 Ocak 2017 Cuma

ARTIWAY.COM İLE İLK ALIŞVERİŞE 10 TL HEDİYE KAZANIYORUZ

merhabalar

daha önce blogda yazdığım "artıway" ile ilgili tekrar bir kayıt oluşturmak istedim. çünkü o biraz gerilerde kaldı ve gerçekten de en çok kullandığım site olduğu için size tekrar anlatmak istedim.

hepimiz artık internetten alışveriş yapmayı çok seviyoruz. açıkçası artık o kalabalık avm lerde insanların arasından bir şeyler seçip almak benim için kabus gibi olmaya başladı. özellikle sıkışık deneme kabinleri beni oldukça darlıyor. bazen de internette aynı ürünün daha ucuza satıldığını bildiğim için gidip deniyorum ve daha karlı bir alışveriş yapıyorum. en son "oxxo"dan denediğim kazak ve pantolonu kendi alışveriş sitesinden 30 TL karla aldım mesela:) peki bunu nasıl yaptım?





aslında oldukça basit bir şekilde....

öncelikle ARTIWAY' e giriş yapıyorum (BURADAN giriş yapabilirsiniz) ve yüzlerce mağaza seçeneği arasından istediğim mağazaya giriş yapıyorum. daha sonra normal bir şekilde her zamanki gibi alışverişimi tamamlıyorum. bunun sonrasında artıway bana yaptığım alışverişin belli bir yüzdesini iade ediyor. iade edilen paralarımın toplamı 30 TL yi bulduğunda da hesabıma gönderiyor. ayrıca işin en güzel kısmı da şu ki: artıway'e ilk kayıt olduğunuzda 10 TL İLK KAYIT BONUSU kazanıyorsunuz. eğer size verilen kodla arkadaşlarınızı da davet ederseniz onların alışverişlerinden de para kazanmış oluyorsunuz. işlem aslında bu kadar basit ve bence oldukça da kazançlı:)

eğer bu konuyla ilgili sorularınız ve düşünceleriniz varsa yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım.
iyi alışverişler...


#artıway #alışveriş
By bana göre modaysa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder