Etiketler

12 Şubat 2018 Pazartesi

HOBİM İŞİM OLSUN

herkese merhabalar

konuya girmeden önce şunu belirtmeliyim ki ; bloga uzun aralıklarla yazı yazıyor olmam onunla ilgilenmediğim anlamına gelmiyor :) ve kesinlikle gerçekten işe yarayan amacı olan yazılar yazmak istediğimden kaynaklanıyor size olan saygım da denebilir elbette :)






öncelikle bu yazının konusu beni gerçekten çok çok heyecanlandıran "ÇİNİ SANATI"...



bir önceki yazımda (buradan ulaşabilirsiniz) çini yapmaya başladığımdan ve aşamalarının neler olduğundan bahsetmiştim. o gün bugündür ben çini yapmaya devam ediyorum ve her geçen gün bu tutkum artıyor.


ham çininin kokusu dokusu diyor ve susuyorum...



yazımda paylaştığım fotoğraflar tamamen bana ait ve benim yaptığım çiniler ve bunları yayınlamaktan oldukça mutluyum. ayrıca beni SİHİRLİ_CİNİ adıyla instagramda da takip ederseniz çok mutlu olurum:)



gelelim başlıkta bahsettiğim beni heyecanlandıran asıl kısma... "hobim işim olsun" cümlesi kısa ama içinde o kadar fazla anlam barındırıyor ki... hele ki asla kendi yeteneklerimize uygun yönlendirme yapılmayan bir eğitim sisteminden geliyorsak... lisansını tamamladığınız bir eğitimin size maddi olarak geri dönüşü olmuyorsa bunun en büyük sebebi mesleğinizi sevmemenizdir. tıpkı benim gibi...

evet kendi mesleğimi sevmiyorum ama hobi olarak başladığım "çini" benim işim neden olmasın diye düşündüm ve artık eve sığmamaya başlayan dekoratif çinilerimi satmaya karar verdim :)



ama çini denince akla sadece duvarda asılı kalan tabaklar geliyorsa bu bence biraz da bu sanatla uzun yıllardır uğraşan ustaların suçu... neden bize daha önce çinilerimizi yemek tabağı olarak da kullanabileceğimiz öğretilmedi ki... evet alttaki fotoğraf benim kahvaltı masam ve misafirlerimi dünyada tek olan ve elyapımı tabaklarımla ağırlıyorum:)



eğer siz de herhangi bir hobiyle uğraşıp bunu iş olarak dönüştürdüyseniz mutlaka bana yazın... deneyimlerinizden faydalanmak benim için çok çok önemli... şimdiden okuduğunuz için teşekkürler...

çinilerimin devamını merak edenler için de instagram sayfamda sizi ağırlamaktan mutluluk duyarım...

instagram : @sihirli_cini
iyi günler


By bana göre modaysa

8 yorum:

  1. Çok güzel şeyler yapmışsınız emeğinize sağlık😊

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir başlık, ne güzel bir niyet bu...Yolunuz açık olsun her şey umduğunuz gibi olsun inşallah...Tasarımlarınız da çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Bloggerlar Sanal Alemde Buluşuyor!
    Merhaba, yazınız için teşekkürler. Bloggerların buluşma ve sosyal paylaşım platformunda sizleri de aramızda görmek isteriz. Böylelikle diğer bloggerları tanıyabilir, yeni fikirler edinebilir ve içeriklerinizi daha geniş kitleye tanıtabilirsiniz. İyi çalışmalar.

    http://blogworld.com.tr.ht//welcome

    YanıtlaSil
  4. Emeğinize sağlık, çini deyince akla gelen Kütahya'da mısınız acaba?

    YanıtlaSil
  5. Çok Hoş Anlatım Ve Paylaşım EMEĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil