Etiketler

25 Şubat 2019 Pazartesi

ÜCRETSİZ ONLİNE EĞİTİM VE SERTİFİKA ALINABİLECEK 5 SİTE

merhaba

eğitim ve sertifika almak için bildiğiniz bütün bahaneleri unutun. bu yazımda ücretsiz ve evden çıkmadan alabileceğiniz eğitimlerden bahsedeceğim. tabi ki bu eğitimlerin sonunda ücretsiz sertifika kodu da alabileceksiniz ki; bu da cv nizi oldukça canlandıracaktır. o zaman buyurun yazımın devamına :)


öncelikle eğitimin yaşının olmadığını hatırlatma gereği duyuyorum. bence mesleğimizle de kesinlikle ilgisi yok. tek ilgili olduğu konu ufkumuzu açma isteğimiz. ev hanımı olabiliriz, mühendis, doktor, işçi olabiliriz. eğer hayatımıza gerçek anlamda değer katmak istiyorsak eğitilmeyi göz ardı etmemeliyiz. bugün size bahsedeceğim ücretsiz eğitim ve sertifika veren online siteler eğitilmek adına iyi bir başlangıç olacaktır.

ONLİNE EĞİTİM VE SERTİFİKA VEREN SİTELER NASIL ÇALIŞIR?
online eğitim belki de pek çoğumuz için hala yabancı bir terim. son yıllarda oldukça popüler olmaya başlamış olsa da bence hak ettiği gibi etkin kullanılamıyor. o yüzden kısaca eğitimlerin işleyişinden bahsetme gereği duydum. 

online eğitim ve sertifika almak için gerekli olanlar:

- internet bağlantısı
- eğitim alınacak olan siteye üye olabilmek için mail adresi
- bilgisayar, tablet veya akıllı telefon

eğer yukarıda saydıklarım sizde mevcutsa online eğitim ve sertifika alabilirsiniz. yazının devamında bahsedeceğim online eğitim veren sitelerden herhangi birine ya da istediğiniz başka bir siteye kayıt olduktan sonra almak istediğiniz eğitimi seçmeniz ve kayıt olmanız yeterli. aşağıdaki eğitim sitelerinde ücretsiz eğitimler olduğu gibi ücretli eğitimler de mevcut. aldığınız eğitim canlı dersler, videolar, ödevler gibi parametrelerle destekleniyor. oldukça verimli geçen canlı dersler sonunda online bir sınava tabi tutuluyorsunuz. eğer geçme notunu alabilirseniz sertifika almaya hak kazanıyorsunuz. sertifikalar ücretsiz bir kod olarak sizin ekranınızda bulunuyor. eğer basılı kağıda sertifika isterseniz de belli bir ücret karşılığında ev adresinize geliyor. işte bu kadar basit :)

 bakalım benim seçtiğim siteler nelermiş...

 1- BOĞAZİÇİ ENSTİTÜSÜ

Boğaziçi Enstitüsü Türk girişimcilerin nitelikli eğitimi tabana yaymak amacıyla kurduğu bir e-öğrenme platformu. Binlerce öğrencinin online eğitim almasını sağlayan platform, derslerini tamamlayan kişilere uluslararası düzeyde geçerli sertifika verdiği için ilgimi çekti. Ayrıca platform belli aralıklarla eğitimlerde indirim yapıyor. Örneğin en son İngilizce eğitimlerinde büyük bir indirim yapılmıştı.

  2- İSTANBUL İŞLETME ENSTİTÜSÜ

bu konuda araştırma yaparken İstanbul İşletme Enstitüsü benim ilk karşılaştığım siteydi. bizzat eğitimlerinden faydalandım. ücretsiz sertifika kodunu da cv me yerleştirdim. BURAYA tıklayarak eğitimlerinin çeşitliliğini görebilirsiniz. özellikle blog yazmak ile ilgileniyorsanız "blog yazarlığı eğitimi" ya da "içerik editörlüğü eğitimi" ni almanızı tavsiye ederim.

3- UDEMY

BURAYA tıklayarak udemy derslerini görebilirsiniz. udemy ile şu anda okuduğum web tasarımı ve kodlama bölümünde bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine tanıştım. eğer web dünyasıyla ilgiliyseniz, ya da hiç ilgili değil ama bilgi almak istiyorsanız bu site tam size göre. udemy' nin kurs çeşitliliği diğer siteler gibi oldukça fazla ancak genelde ücretli eğitimler oluyor. bazen de kampanyalar yapıyorlar ve kısa süreliğine popüler kurslar ücretsiz oluyor. bence bunları takip etmenizde yarar var. profesyonel kişilerden alınacak en küçük bilgi bile çok önemli. 

4- GLOBAL ENSTİTÜ

global enstitü için BURAYA tıklayabilirsiniz. online eğitimin bence bir sınırı yok. ne profesyonel bir çalışan olmanız gerekiyor ne de uzun uzun boş vaktiniz. örneğin global enstitüde kişilik analizi eğitimi almanız için herhangi bir yetkinliğinizin olması gerekmiyor. tek gereken şey mail hesabınız ya da facebook adresiniz. kayıt olun ve online derslerin tadını çıkarın...

5- AKADEMİ DÜNYA 

akademi dünya ya ulaşmak için BURAYA tıklayabilirsiniz. eğer vaktinizi değerlendirmek istiyorsanız ve interneti daha işe yarar bir şekilde kullanmaksa niyetiniz online eğitimler sizin için biçilmiş kaftan. sadece okul gibi değil de daha hayatın içinde olan eğitim istiyorsanız akademi dünyanın ücretsiz "yaşam koçluğu" eğitimi bence sizin için ideal...

benim seçtiklerim kısaca bu 5 siteydi. eğer siz de online eğitim alıyorsanız yorumlarda bahsedebilirsiniz. umuyorum ki faydalı bir yazı oldu. bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın...




#uzem #boğaziçienstitü #iienstitü #udemy  #globalenstitü #akademidünya 

By bana göre modaysa

5 yorum:

  1. Yazı için teşekkürler gerçekten çok hoş olmuş. Evden çıkmadan ilgi alanlarımız doğrultusunda eğitim alıp bir de sizin de belirttiğiniz gibi eğitim sonunda aldığımız sertifika sayesinde kendimize yeni iş imkanları da yaratabiliyoruz. Geçtiğimiz günlerde kurum arayışına girdim eğitim için. En son İstanbul Boğaziçi Enstitüsü nde karar kıldım. İyi ki de seçmişim diyorum. Gerçekten harika eğitimleri var. Ayrıca sertifikanızı aldığınız kurumda gerçekten çok etki ediyor. Tavsiye ederim. https://istanbulbogazicienstitu.com

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ederüm. başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  3. Blogunuz oldukça yararlı bilgiler barındıyor.Zevkle takip ediyorum.Zaman ayırmak
    isterseniz yeni açtığım bloguma sizi de davet ediyorum.Takip ederseniz çok memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Çok Güzel Bir Yazı Olmuş Gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Verimli bir içerik olmuş, elinize sağlık. Online sertifika eğitimlerinde toptalent.co da başarılı. Kurumsal iş hayatından uzmanlar tarafından hazırlanıyor.

    YanıtlaSil